clarasprojekt

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Clara Appelbom Jiménez - 3 maj 2013 19:19

Okej, så jag ligger lite efter i att lämna in arbetet (som tekniskt sett då skulle vara inne v.15) och nu har jag lärt mig något av situationen jag befinner mig i. Jag är säker på att filmen blir jättebra och att jag blir nöjd, men att i framtiden sätta någon mer defintiv deadline. 


I min situation tror jag det är lite speicellt då vi går i skolan och får arbeten kastade på oss som vi inte vet om, och jag förstår att min redigerare prioriterar sina egna arbeten innan att hjälpa mig. Men, samtidigt kan jag inte heller vänta hur länge som helst på att han ska få tillräckligt med tid.


Så ja, lärdom: Sätt ett definitivt slutdatum om någon utomstående hjälper till med arbetet.


Men filmen ska bli helt klar nu i helgen har jag hört, så jag ska kunna lämna in det på måndag och åka iväg till Kina i hyfsad ro. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Clara, går mitt tredje år på gymnasiet och detta är min projektarbetesblogg - alltså min loggbok för mitt projektarbete om sexuella trakasserier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards