clarasprojekt

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Testing, testing.

Av Clara Appelbom Jiménez - 17 februari 2013 18:42

Min första intervju ska göras på tisdag så idag blev en övningsdag.


Höll på lite med kameran och övade på grundinställningar för att ge så bra bild som möjligt och testintervjuade även min mamma. Har inte hunnit lägga in filmen på datorn än, men ska strax göra det bara för att se hur det blev. Men själva intervjun kändes helt okej och mamma sa att jag gjorde bra ifrån mig så förhoppningsvis går allt vägen.


Dock har har jag fortfarande ingen äldre kvinna att intervjua, men jag fick i alla fall ett mejl idag av min pappas vän som har ganska mycket kontakter som föreslog personer jag kan försöka kontakta. Ska väl ta och göra det nu i veckan.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Okej, så jag ligger lite efter i att lämna in arbetet (som tekniskt sett då skulle vara inne v.15) och nu har jag lärt mig något av situationen jag befinner mig i. Jag är säker på att filmen blir jättebra och att jag blir nöjd, men att i framtiden sä...

Av Clara Appelbom Jiménez - 9 april 2013 17:26

Som jag misstänkte var min redigerare upptagen med mycket annat i veckan och kom igång ganska sent med min film. Utöver detta fick jag mitt in natten ett meddelande (tur att jag ens vaknade) från honom där han säger att voice over-filerna inte funger...

Av Clara Appelbom Jiménez - 6 april 2013 18:24

Det har varit tyst här ett tag nu. Vad händer?   Jag lämnade över allt material till min redigerare förra torsdagen, men han har varit mycket upptagen i veckan med eget skolarbete o.s.v. vilket resulterat i att inget gjorts förrän nu. Men jag t...

Av Clara Appelbom Jiménez - 27 mars 2013 00:06

Idag intervjuade jag som sagt min medelålderskvinna och expert (från ATSU) - båda intervjuerna gick jättebra! Åhh, jag trivdes och kom himla bra överens med experterna! Deras orgniasation verkar himla bra och det är alltid najs att träffa likasinnade...

Av Clara Appelbom Jiménez - 25 mars 2013 20:18

Har nu förberett och skrivit ned frågorna till min expert som jag ska intervjua imorgon (plus min sjätte "vanliga" person) tisdag. Så förhoppningsvis kan hon besvara dem väl och styrka min film med lite fakta.   Utöver detta ahr jag även anteckna...

Presentation


Jag heter Clara, går mitt tredje år på gymnasiet och detta är min projektarbetesblogg - alltså min loggbok för mitt projektarbete om sexuella trakasserier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards